Wg12 busrasya kasıklarımda bazen regl ağrısına benzer ağrılar giriyor Sendede oluyormu Endişeleniyorum ya
Tuzlimon1 36+1 den herkese merhaba 🎉💕 ne kadar çoğuz, aynı haftada patır patır doğuracağız inşallah 👏🏻
Ranim 37+2den selamlar doğuma az kaldı kızıma isim daha bulmadık aslında istediğimi annem ve kaynanam beğenmemişler başka isim koymam lazım eşim de iki isim istemiyor bir tane sade ve şık olsun diyor ürünleri alabilir miyim can anneler 💗❤️
2prensesmom_ Ranim bende öyle doğuracam hala isime karar vermiş değiliz ama artık mihra larin olsun istiyorum
Tuzlimon1 Wg12 ay geçen konuşmuştuk. Bende yok demiştim ya regl ağrısı😱 o gün iki kere oldu ama öyle böyle değil🤭 sağlık ocağına kontrole gitmiştim ebeye anlattım yalancı sancı oluyor anlattığın dedi ama inanılmazdı 😂 hatta eşim dışardaydı onu aradım gelsen iyi olacak diye 🤭🤭🤭
Wg12 Tuzlimon1 yaaa evet Çok fena bişey gerçekten insan şüpheye düşüyor hala oluyor Dayan bebiş diyorum sakın diyorum 37. Haftayi beklyorm dört gözle 4 gün kaldı 37 ye hemde muayene ve nst var herşey belli olur o zaman inşallah
Tuzlimon1 Wg12 aynen 1-2 hafta daha dayansınlar 🤭 zaten bizim günümüz belli 11kasım haftası 💕 senin normal miydi belli mi?
2prensesmom_ Merivvv Merivvv 36+6 ara ara yalancı sancılarım geliyor sonra geçiyor pazartesi gün alacağım sezeryan için
Wg12 Tuzlimon1 yok daha Belli değil sadece nasl istediğimi sormuştu Normal demiştim 37 de gidicem inşallah bakalm ne diycek