_biranneadayi hatseum12 üstteki nabız alttaki sancı Sancı yok canım nabzı da iyi her şey yolunda görünüyor. O alttaki kısımda dağ gibi görünen şeyler var ya, onlar daha sık ve daha yüksek inişli çıkışlı olduğu zaman sancı oluyor.