bisbis Kızlar tansıyon aletı onerılmısınız doğru ölçen bıde bılektenmı ? Koldanmı ? Alıyı. Hangısı doğru sonuç verıyor
Leylaaa_46 bisbis omron m2 kullanıyorum doğru ölçüyor hastanede ve eczanede kullanılan marka koldan ölçüyor
Duygu1881 Bir medikalci ve Kardiyologlarla çalışmış biri olarak Omron diyorum. M2 olur üstleri olur ama kesinlikle Omron yalnız internetlerdekileri mutlaka araştırın sahte olma ihtimalleri yüksek