Kızlar iyi akşamlar ☹️benim gibi olan varmı? Göbek deliğime kıyafetim deydikce ürperiyorum hiçbirşey temas etmemesi lazım yazda diyilki açık kalsın üşüyo karnım en son bugün yara bandı yapıştırdım ama artık oda rahatsız ediyo napıcam ben sizdede varmı böyle sorun?