Yaren-kayranik Kızlar ben biberon ve emzik alacam ama philips avent yeni doğan için hangi ay hangisi iyi tam bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Rabia97 Yaren-kayranik canım acente te biberon için 0-6 yazıyor zaten emzik de aynı şekilde 6 aydan sonra da 6+ yazıyor ona geçiyorsun
ezooezz Yaren-kayranik philips avent cam biberon 0+ ay 120 ml . Başlıkları değişebiliyormuş zaten . Emzik de bibs marka aldım kauçuk anne memesine benzer.
Gizem1992 Yaren-kayranik dün akşam denk geldi avent aldım yenidoğan 0+ 120 ml cam biberon 450 tl den 265 e düşmüştü Hepsiburada sitesini takip et bu ay baya indirim olucak emzikler de baya indirimliydi ben onu mağazadan pahalıya almştm mesela 😊
Yaren-kayranik Rabia97 anladm cnm teşekkür ederim biberona baktım da 0+ ve 1+ yazıyor 0+ olanı mı alim o zaman
ezooezz Yaren-kayranik öyle tabi canım benim de ilk. Yakın zamanda doğum yapan arkadaşların önerilerine göre aldım ben de . Umarım memnun olursun sen de 🌸