Kelebegimmm ozamanlar daha yeni oluşmuş oluyor heralde canım 2.-3. Hafta olması gerek 🙈ben adet diye bekliyorum bilmiyorum ki bebiş geliyor öyle agrılıydım ki allahım nolur 9aylık bir molaya ihtiyacım var dedim😄zira adete ara verdik ama. 5-6hafta daha süren rahim yerleşme agrılarım oldu bolca hem de , resmen kanamam mı var diye kontrol ettiğim gün oldu düşün