Ezgiserce ileyyy çok şiddetli değilse korkma çok normal sancı olması rahim genişliyor bebek yerleşiyor
LLavinya ileyyy kısa kısa geçici devamlı olmayan kasık ağrıları rahim büyüdüğü ve kaslar kasıldığı için oluyor ama devam ederse doktora gitmenizde fayda var.
Eua11 ileyyy merhaba kesik kesik yaşıyorsanız korkmayın derim çünkü bebek yerleşmeye çalıştıkta ağrılar olabilir demişti doktorum benimde hep sağ kasığımda oluyordu ağrı fakat geçmeyen ağrı olursa bi doktorunuzla görüşürsünüz derim