Hazelkuru sancı derken ne tarz bi sancı acaba? Benim karnım sürekli sertleşiyor hatta gün içinde yumuşak olduğu anlar sert olduğu anlardan daha az diyebilirim. Geceleri kasık ve çatı ağrım hat safaya çıkıyor ama karın bölgesinde hiç sancı hissetmedim. Erken doğum riskim olduğu için doktorum sancı olabilir demişti de pek anlayamıyorum bu yaşadıklarım sancı mı değil mi. 35+3 deyim bu arada.