Cheryy1 eşim tsk personeli oldugu için 900 küsür ücret ödüyoruz indirm oluyor evet doğum ğcretini bugün sorduk cahit bey icin normalde 20 bin ama bize indirim oluyor 18e düşüyormuş öyle dediler bide dr takipli hastasıysan gece bile olsa geldiği doğuma ekstra ücret almıyormuş o çok iyi oldu açıkçası