bkdusunenanne Kızlar saç boyasının kokusu bebeğe zarar verir mi 11+3 . Görümcelik saçını boyadım kokusuna maruz kaldım sıkıntı olurmu
Ngsngetnsgng bkdusunenanne bn saçımı da boyattım birşey olmadı ama doktorlar önermiyor genelde kişiden kişiye değişir bu durumlar rahatsız oldu iseniz hastaneye gidebilirsiniz durumu anlatırsanız gereken yapılır
ZeynepDuru17 bkdusunenanne biraz hava alın oldugunuz yeri hava aldırın fazla maruz kaldiysaniz da geçmezse acile gidin
Neferut bkdusunenanne Ben de annemin saçını boyadım en az 3-4 kere. Balkonda falan yaptım hep sıkıntı olmadı doktorum da sıkıntı olmayacağını sadece uzun süreli kokuyu solumamam gerektiğini söyledi.
Gunduzanne bkdusunenanne ben 6 aylık hamileyim 2 kez annemin saçını boyadım ama balkon kapısı falan açıktı korkmadım sorun da olmadı
myavocado bkdusunenanne maruz kalmamakta fayda var ama yapmışsınız artık. Bol su ve ayran tüketip temiz hava alın.