Balaanesi Merhabalar. Ben 8+3 haftalık hamileyim. 3 gündür aşırı derecede baş dönmem var. Ecopirin yazmıştı doktorum şekerden dolayı ondan mı oluyor bilemedim. Şekerim normal tansiyonum normal neden olabilir acaba ya yaşan var mı bu durumu
Balaanesi ZeynepDuru17 evet o zaten varda şu baş dönmesi farklı bir olay 5 dakika ayakta dursam bayılacak gibi oluyorum
Balaanesi ZeynepDuru17 yeni gebeyim ya herşeye bakılmıştı geçen hafta normal değerlerim bir yandan da korktum ya bebeğe mi birşey oldu acaba böyle bir belirti gösterebilir mi
ZeynepDuru17 Balaanesi kanama vs ağrınız yoksa bişey olmaz o anlık bir tansiyon düşmüş olabilir sonra düzelmiş olabilir yani uzanın dinlenin fazla yorulmayin
Balaanesi ZeynepDuru17 ah olsa keşke 2 yaşında kızım var doktora yazdım dönmedi de bakalım geçmezse bir acile falan giderim olmadı. Teşekkür ederim yorumunuz için
ZeynepDuru17 Balaanesi olsa keşke derken anlamadım ama rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana geçmiş olsun
ZeynepDuru17 Balaanesi estegfrullah elimden geldiğince kendi açımdan tecrübem gereğince yardım etmeye çalıştım geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah