Kızlar bebeğim birkaç gündür iyice hareketlendi ve sanırım gece benle beraber uyuyor sabah benle beraber uyanıyor o yüzden gündüz sürekli kıpır kıpır. Hareket etmesi cpk güzel ama bazen mesaneme mi vuruyor napıyorsa sanki kolunu bacağını cıkaracakmıs gibi baskı oluyor aşağı tarafta ve cok can yakıyor böyle bir durum yasayan var mı ?