minikmucizelerimm 31+1 olduk cnm park beşik aldık biz 2 tane. Hastane çıkışı, biberon,polar battaniye, peluş battaniye,0-3 ay 4_5 takım, 3_6 ay takım bolca zıbın, şampuan ıslak mendil, bebek bezi aklıma gelenler bunlar bunları aldık biz . Bebek arabimiz kaldı onu da önlü arkalı olanlardan alacağız