ArasMom__ Kızlar epilatör makinasiyla karın tüylerimi aldım sa bebeğe herhangi bir zararı yoktur umarım biliyorsunuz tüyleri kökten çekip alıyor bir nevi ağda gibi
Bergamot ArasMom__ çok kasılırsınız riskli. Sadece epilatör değil hiçbir şekilde göbek tüylerinizi almayın gebelikte. Kış geldi zaten crop falan giymiyoruz artık 🤭
traineemom ArasMom__ ben ilk hamileliğimde ağda ile aldırıyordum, ikinci de ağda fiyatlarından dolayı (tüm vücut) epilatör ile alacağım mecbur. Doktora bir sorayım olmadı sorun olur muymuş
ZeynepDuru17 ArasMom__ karnınız da hormonlardan dolayı tüyler oluyor alırsanız devamlı almak zorunda kalirsiniz sonradan dökülüyo zaten epilator kızarıklık alerji yapabilir o dönemde
ArasMom__ Bergamot kız ondan değl 🤭 zaten tesettürlüyüm de hami doktora gidiyorum ultrasona falan o yüzden dedim yoksa normalde almıyorum da
traineemom Laydyg ağdanın da makinanın da bir sorun oluşturmayacağını, sadece yavaş be dikkatli olmam gerektiğini söyledi
evlatce-41 Ben hamilelikte heryerime jilete döndüm karnımda dahil dediginiz gibi ultrason da falan çekiniyorum jiletle bir problem yaşamadım ilk gebeliğimdede öyle yapmıştım çoğalmadı