Alisde Aslın da benim bildiğim kokusundan ziyade boyanın kana karışması durumu olduğu için sakıncalı. Bende oldum olası saçımı sarıya boyarım doktorum 4. Aydan sonra çok istiyorsan boyat dedi ama kuaförüm kesinlikle boyama boyatma dedi, doğal diye satılanların içinde bile kimyasal varmış. Yinede siz bilirsiniz tabi ki ben kendi bildiğimi paylaştım sizinle 🌸