Kelebegimmm canım benim adetim de 60 günü falan buluyordu hatta bazen 3 ayda bir oluyordu doktor polikistik over oldugunu tedavi görmem gerektiğini hatta tedavi görmezsem çocuğum olmayacağını söylemişti tabi o zamanlar bekardım tedaviye başladım fakat yarıda bırakmıştım hiç faydası olmamıştı şuan 7 aylık evliyim 4 aylık hamileyim 😇 sende inşallah hamilesindir 😊