Merhaba arkadaşlar 32. Haftalık olduk şimdiye kadar çok iyiydim ama bi defadan bel ağrım kasıklarımda ağrı başladı ve hiç halim yok adet olucakmışım gibi bide ağlamak geliyor içimden sizce normalmi bu şekilde olmak erken doğum belirtisi felanmıdır yaşayan bu şekilde var mı acaba