Mervevebebegi15 hayır dr görmüş ama minicik kese nokta kadar daha belki özel diye cihaz farkı ben benzetmedim ama görünen kese ultrasonda bana da 600 ken betam dr göstermişti kesemi bende şaşırmıştım ama minicikti kese sadece bu rahim içi gebeliği yani normal bi gebelik demişti beta arttıkça o da büyüdü arkadaşımın inşallah sağlıklıdır ya daha önce boş gebelik geçirdi inşallah bu sağlıklıdır 🙏🙏