babyylve_ Kızlarrr kaç kilo ile hamile kaldınız ben 41 kiloyum bir kimyasal gebeliğim oldu ama değerlerim herşeyim normal zayıf olmak engel mi sağlıklı gebeliğe
babyylve_ ZeynepDuru17 ay herkes diyor çok zayıfsın çocuğu olmaz bunun öyle böyle psıkolojim. Bozuldu ilk gebeliğim de kimyasaldı
TKumsall babyylve_ bacım ilk bebege 38 kiloyla gebe kaldım doğuma kadar 65 kilo oldum şimdi ikinciye 40la kaldım 44e çıktım 40a düştüm 47yim şu an
ZeynepDuru17 babyylve_ bana neler neler dediler hiç umursamam boy boy dizilince hepsi sustu umursamayin kimseyi evladı veren Allah stres sıkıntı yapmayın takmadiginiz zaman oluyor
ZeynepDuru17 babyylve_ 1.62 falan ben hiç kilo almıyorum almakta istemem zaten benim yerime bebiş alsın isterim
Yaseminyhyh babyylve_ zayıf olmanın engel oldugunu sanmıyorum ilk cocugumda bende zayıftım.şuan 61 le hamile kaldım 11 haftalık olduk 57 kiloyum
TKumsall babyylve_ kiloyla alakası yok yani kiloluyken daha zor oluyor kuzenim 75 kiloyla kaldı gelin gittiğinde 50 kiloydu 110a kadar çıktı haliyle sezeryana aldılar direkt
ZeynepDuru17 babyylve_ ne güzel yani bizim kiloya ihtiyacimiz yok kilo iyi bişey değil zaten önemli olan vücudunda yeteri kadar vitamin ve değerlerin normal olması kilo bunu karşilamiycagina göre gereksiz bence teşekkür ederim