superisi_1 hiçbişey götürmene gerek yok ben bu hafta oldum bi kaç dk içinde hata bi dk içinde hiçbi ağrı olmadan olup bitıyor bana bi kaç kişi zor ağrılı falan dedi ama asla öyle değil çok rahat bi işlemdi şahsen benim canım tatlıdır ama bu hiç ağrılı degıldı rahat birak kendini ve bol bol dua et yapcak başka hiç bişey yok ve benim doktorum aşilama akşami tekrar ilişki olsun dedi ¾ gün boyunca bigun boş bigun dolu şekilde biz öyle yaptık bugün. 6 gün aşılamanin hakkımızda hayırlısı olsun inşallah herkes için