sevcnnn9 5+6 yım dün hem keseyi hem bebeği gördük kalp atışını da duyduk çok şükür sabahları çok bulantım var ama kusacak kadar değil koku hassasiyeti bende de baya fazlalaştı ama sanki 6. Hafta ile daha da yoğunlaşacak gibi hissediyorum bu zamana kadar olan süreci çok zor geçirmemiştim