aley_ckmk24 Gamzeeecn Sağ sağlim kucağınıza alın♥️ pazartesi öğrendim bende. Bir kızım var şimdi de oğluş bekliyoruz ❤️🩵
Rumeysaeliz Gamzeeecn 15+4 oldum henüz belli değil doktorum erkeğe benziyor dedi ama kesin bişey söylemedi
hsezenysr Özele gidiyorum geçen hafta erkek denildi bu hafta kız olma ihtimali yüksek denildi beklemedeyim 13+4 😀 hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım
Smbemdy hsezenysr gecen hafta erkek denildiginde ultrason resmi var mi ? Ve erken tahmin etmis doktor .
hsezenysr Smbemdy evet var gönderiyim hatta. Burada da paylaşmıştım net erkek denilmişti özel olduğu için cihazı kaliteliydi
Smbemdy hsezenysr maşallah ama bir cikinti var sanki yumurtalari gibi bende erkek sandim. Ve cok guzel gelismis . Kac haftalik goruntusu bu.