Ayssu98 Annelerim merhaba, 16 haftalık olduk artık cilt kuruması ve gerilme kaşıntı durumları başladı, doğal ve etkisi olacak çatlak önleyici ürün arayışındayım, tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevirim 🌸💖
Hunilianne222 Ayssu98 badem yağı Hindistan cevizi yağı zeytinyağı bile olabilir bence çatlak yağları gibi çok pahalı kremlere gerek yok sadece nemli tutun bol bol elinizden geldiği kadar bana bir ebe duştan çıkınca tüm karnına zeytinyağı sür kurulama biraz bekle zeytinyağını vücudun emsin demişti çatlak olmaması için
rumisam Ayssu98 tatlı badem yağı ile at kılı fırça ile tarnma çok iyi geliyor 37 oldum hiç catlagim yok memelerime kalçalarıma bacaklarıma göbeğime hepsine yaptım tavsiye ederim yağlayip fırçalıyorum
Cosimaniehaus Ayssu98 Hindistan cevizi yağı ve bioderma atoderm kullandım. Düzenli kullanmadım pek hiç çatlağım olmadı.Karnım çıkmaya başlayınca sürmeye başladım. Karnım çok büyük değildi onun da etkisi olabilir. Cildim kuru oldugu halde çatlamadım. Genetik oldugunu söylüyorlar ne kadar doğru bilmiyorum.
ArasMom__ Ayssu98 canım bende alacam araştırdım LIERAC diye çatlak önleyici kremi var bayağa memnuniyet var biraz pahalı diye henüz almadım ama onu almayı düşünüyorum trendyoldan kolay bulabilirsin 🌸
Ayssu98 rumisam peki bu yağların kokusu oluyor mu ve emilimi nasıl ? krem dahi pek süren biri değilim yağlı histen pek hoşlanmıyorum
Ayssu98 Cosimaniehaus teşekkürler, evet bende genetiğin etkili olduğunu düşünüyorum ama yatkınsa bile ürünlerle en aza indirilebilir
rumisam Ayssu98 benim badem yağının kokusu yok masaj ve fırçayla yedirip kalanını fırçayla silebilirsin yoksa biraz o yapış yapış his oluyor
Cosimaniehaus Ayssu98 temiz diye biliyorum. Sls falan yok içeriğinde. Yapay zekaya yorumlatınca da temiz içerik olarak çıkıyor.
Ayssu98 ArasMom__ evet lierac biliyorum ama abartıldığını düşünüyorum açıkçası 🤷🏻♀️ Bu yüzden dedim başka ürünlerde araştırayım
Eyluleyluleylul ArasMom__ lierac a yedek birşeylerde kullanın sadece ona güvenmeyin ben çatladım onunla. Belki genetik belki çok kuru cildim ama oldu işte dönüşü olmuyor
Neferut Ayssu98 badem yağı, Hindistan cevizi yağı falan kullanmama rağmen benim çatlaklarım var. Elbette herkeste olmayabilir ama bilgilendirmek istedim.