Kizlar selam 24+3 teyim. Son 3 gündür genelde akşamları olmak üzere göbek deligimin sol tarafında bı ağrı olusuyor. Dokundugumda hafif baskiladigimda ağrı artıyor ve içerden bı acıma oluyor. Bebek büyüdüğü için diyenler oldu yarından sonra kontrolüm var gidince zaten konuşacağım ama yaşayan oldu mu aranızda bu durumu? Bebegimin hareketlerini kontrol ediyorum sürekli biraz panikledim açıkçası🥺