Kızlar 39+5 bebeğim kanala girmiş ama acılmam sancım ağrım hiçbir belirtim yok pazartesi günü ne kadar gelmezse doktor suni sancı vericem dedi bende kendi sancımla doğurmak çok istiyorum çörek otu yağı ile balı karıştırıp yenilirse doğal suni sancı etkisi gibi oluyor muş rahim ağzinı yumuşatıyormuş duyan bilen deneyen varmı gerçekten işe yarıyor mu pazartesi güne kadar etkisi olur mu????