Aylaa123 Ecem54 her yerde fiyat farklı ama normal yada sezeryana göre çok daha pahalı 2 katı kadar birde enfeksiyon kapma riskide yüksek oluyor gittiğiniz hastaneyle görüşün en mantıklısı
Ecem54 Aylaa123 dikiş atılma oranı çok az oluyormuş o nedenle istiyorum ama fiyatları dediğiniz gibi yüksek olsbilir
Aylaa123 Ecem54 normal doğumdada doğru ıkınma yaparsanız dikişiniz olmaz yada az olabilir yırtılmalara sebeb olan şey bilincsiz ıkınmadır doktor talimatlarını dinlerseniz doğum kolay olur bu suda doğumdada aynı şekilde geçerli
Ecem54 Aylaa123 valla devlette doğurdum ilk doğumumu doğum başlar bailamaz kesi attılar yandan hiç beklemediler