Melike1001 26+6 hala devam ediyor maalesef 🥲 prilam geçirmedi ilerleyen haftalarda zofer kullanmaya başladım o daha iyi geldi bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeye çalışıyorum o yüzden bebişin kilosu yerinde ben kilo kaybı yaşıyorum hala ama yavaş yavaş düzeliyoruz gibi şimdi de biraz mide yanmaları falan başladı ama bakalım sağlıklı olsun da 🥺 siz de abartmadığınız sürece canınızın istediği her şeyi yiyin doktorum bana öyle demişti bir süre sonra geçer umarım meyve yiyin bol bol zor ama su içmeyi ihmal etmeyin günde bir tane soda da içebilirsiniz benim bütün mide şikayetlerime iyi geliyor ve ilacınızı ihmal etmeyin emin olun sürekli sürekli kusmak daha zararlı ilaçtan 🌸