35+1iz insAllah Kasım ortası sonu dogum , hastane çantasını yavaş yavaş hazırlamaya başladım. Toplam 3 tane hastane cikisi alcam yanıma 2 yedek 1 ebeye vermek icin (zibin , üst alt , şapka eldiven çorap, battaniye ) ama set içindeki zibinlar kısa kollu, bi sorun olur mu acaba için kollu olması mı lazım