Her zaman cinsiyetini öğrenmek için merak ettiğim bebeğimin sağlığı ile alakalı bilgi almak zormuş normalde 22 hafta oldu bugün tam ama detaylı ultrason da dün 19 hafta 18 hafta gibi ölçümler yapıldı ve doktor kalbi ile ilgili bazı damarları göremiyorum dedi sonra yine gelmen gerekecek gibi dedi asla net bir şey söylemedi kendi doktorum gelişim geriliği için 1 kasımı bekle dedi kafam çok karıştı kimse net bir şey söylemiyor haftası ile arası fazla değil mi başına böyle bir şey gelen var mı?