Afedersiniz ilk günden sonra adetim kesildi. Kahverengiye döndü.
Dünden beri gelmedi.
Şimdi ise mutfakta yemek yapıyordum çok ayakta kaldım. Baktım yapışkan akıntı kahverengi.
Neyin nesi bu anlamadım.
Düşük mü yapıyorum?
Adetim 23 ekimdeydi.
Pıhtılı bir kanama geçirdim.
Tüy dökücü kullandım doktora gideceğim için. Sonra kesildi. Şimdide böyle bişi geldi başıma.