Zuluss benim ikinci doğumum daha kolay olacak diye düşünüyorum 😅 çünkü planlı sezeryan olacak inşallah sorunsuz geçerse. İlki kendi sancımla gittim açılma olmayınca suni sancı vajinal sancı hepsini verdiler en son zorunlu sezeryanla dünyaya geldi oğlum.
Ama hamilelik olarak 2. daha zor geçiyor bende oğlumda kusmam olmadı bulantı vardı ilk trimesterle beraber bitti kızçem 19 haftalık oldu hala ne bulantı ne kusma ağrı sancı işi de çok