Gmzgm Tutaste_ benim kızımda 4 5 aylık olana kadar vardı diye hatırlıyorum hatta daha çoktu zamanla geçiyo
Tutaste_ Dnmzzeda Dusibadeslades Dusibadeslades Uykusuzz_koala Mervemm06 Eminekvnlk Gmzgm Tesekkürler kızlar 😇ınsallah bizimde gecer
Dusibadeslades Mervemm06 kilo alması ve sütün yarıyor olmasıyla ne alakası var doğduğundan beridir var demiş post sahibi bunlar doğum sırasında oluşan ufak lekeler cok hassas oldukları için bu tarz izler oluşuyor
Uykusuzz_koala Benim de yeğenimin kaş ortasında kızarıklık vardı buyudukce geçer demiş doktor baya hafifledi. Ama yine de bi doktora göstermende fayda var kuzucum. Çokta tatlı maşallah miniğime Allahım esirgesin çok öpüyorum :)
Tutaste_ Uykusuzz_koala teskkür ederim buarada hamileysen allah sanada nasıp etsin saglıklı sıhatli kucağına almayı😇
Dusibadeslades Tutaste_ benim kızım dogdugunda onda da vardı göz kapaginin ortasındaydi ve daha belirgindi normal doğum yapmıştım doktorum normal olduğunu söylemişti zamanla da geçti birkaç ay içinde tamamen kayboldu
Dnmzzeda Tutaste_ Benim kızımda da doğduğunda vardı doktor 2-3 haftaya geçer demişti ama 3 ay sonra geçti
Meryykb01 Tutaste_ kız kardeşim doğduğunda vardı geçti zamanla ne kadar sürede geçtiğini hatırlamıyorum
TKumsall Tutaste_ benim oğlanın kulağının arka kısmı ensesine doğru olan yerde 1 aylıga doğru kırmızı bi iz oldu ama sanki böyle biseyle sıkıştırmış da iz çıkmış gibi yeşil damarlı doktora sordum çoğu bebekte görülüyor geçer dedi 13 aylik olduk geçmedi ama küçüldü iki kırmızı nokta olarak görünüyor
Tutaste_ TKumsall ya bu görünür ywrde ya ondan soçıkıntı ediyorum kız cocugu bıde. İnsallah bızım kalmaz hiç