Neslihan98 Kızlar yeni hamile olduğumu öğrendim henüz doktora gidemedim ferritin düşük çıktı Demir ilacına ne zaman başladınız 1 Kasım’da randevum var siz ne zaman başladınız?
Sumeyyeky Neslihan98 akdeniz anemisi taşıyıcısıyım ben ferritin değerim bildim bilesi 6.4-7.5 arası değişir hamilelikte de demir hapına 12. Hafta sonrasında başlamıştım bir problem olmadı hiç
Aylaa123 Neslihan98 hamilelikten de çok öncesinde içiyordum halaa içiyorum doğumdan sonrada bir süre içmeye devam edicem doktora gittiğinizde zaten ilaç yazıcaktır herkes aynı zamanda kullanmaya başlamıyor tahlil sonucunuza göre doktor yönlendiriyor zaten
Elfelf475 Neslihan98 12 haftadan sonra başlıyor demir ilacı. Siz sabahları doğal bir keçiboynuzu pekmezine limon sıkıp için. O haftalara kadar
Neslihan98 Elfelf475 Pekmeze limon ve su karıştırıp içiyorum bir de kuru üzüm sanırım yeterli teşekkür ederim ☺️
Elfelf475 Neslihan98 siyah çekirdekli kuru üzüm tavsiye ederim en hızlı kanı o yapıyor çekirdekleri eze eze yiyorsunuz hızla toparlıyor. Kan dusuklugu de kötü benim de biraz düştü bayıldım 17 haftalıkken o yüzden şimdiden dikkat etmeniz güzel ☺️