baharhanimm Gizem1504 ben geçen nöbetçiyken gitmiştim yaklaşımı iyiydi bir de cuma gününe kontrol muayenesi aldım bakalım
Gizem1504 baharhanimm bende bugün gittim hamile değilim korunmayı bıraktım düçük yapmıştım konuşması rahatlattı muayene oldum hamile kalırsam gitmeyi düşünüyorumda giden varmı merak ettim sizin kaç haftalık
baharhanimm Zeynep6095 doktor yeni gelmiş bir kere muayene olma şansım oldu o da nöbetçi olduğu için açıkçası pek bilgim yok henüz
baharhanimm Gizem1504 merhaba evet gittim genel olarak anlatıyor cevaplıyor ben cinsiyeti merak ediyordum ama onunla ilgili yorum yapmadı hiç