dilanbaydemir12 iki cizgide aynı koyulukta demi ben anlamıyorum ilk ay kullanıyorum cunku kac gundur bu kadar koyu oldu ilk defa
Amonim dilanbaydemir12 ben bu markadan aldım ama idrarı damlatınca sonuç ekranı pembe oluyor boya akmış gibi çok sonradan geçiyor ama bir tarafında sanki boya kalıyor. Hiç oldu mu sizde ? Pik gördüğünüzde çizgi hemen belirmiş miydi