zeyzey00 yanında baska bi anomali yoksa hic korkmayın ben 29. Haftamda kanunide konseye çıktım perinotolog bakior karar verior emar torch ve kordosentez onerildi emarı ve torch yaptırdım kordosentezi kabul etmedim emarda sag lateral 11 sol 12 cıktı takibe aldılar ve simdi 34. Haftamdayım ventrikülden eser yok çoook şükür çook dua ettim her namazimin sonunda ya şafi çektim Rabbim geri çevirmedi dualarimi çook şükür ama ne senaryolar anlatıldı kabus gibiydi hepsi.Kanunide perinotoloji 2 de Aytaç bey var doçent tavsiye ederim en güzel yönlendiren durumu anlatan muhtesem bi doktor