Canselikooo Kızlar merhaba benim geç döllenmeyle gebe olduğumu öğrenmiştim bu hafta beş yada altı haftalık kahverengi akıntım geldi doktora gittim iki kese gördü ama kalp atışı alamadı boş gebelik te olabilir başına böyle bişey gelen var mı
Kubra001111 Canselikooo daha erken canm biraz daha beklemelisin keseyi gördük kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi
TugceOrak Canselikooo kuzum 14 ekimde benim de muayenem vardı 5+6ydım o gün, 2 hafta sonra gel dedi pazartesi gidicem işte. Normal yani korkma, ben de geçen muayenemde sadece keseyi gördüm.