Beyzaa6671 sancılarım nst de 100 çıkarken çok fazla hissetmiyordum ne zamanki suyumu patlattılar o an ölüyorum falan sandım ama buna rağmen dıştan belli etmeyip tahammül ettim. Sonra sancılar 2-3 dkda bir gelmeye başladı bense ağlamaya başladım 😂 en sonunda bebeğimin kalp atışları düzensizleşti ve sezaryene alındım acil. Uyuşturulana kadar nasıl dayandım bu ağrıya diye düşündüm