Kızlar merhaba,
Kızımız doğduğunda AB vatandaşı olacak ve AB pasaportu kullanacak. Kuzenlerim, aile büyüklerimiz ve akrabalarımızın hepsi yurtdışında yaşıyor. İleride çocuğumun zorluk cekmemesi için international bir isim koymak istiyorum. “Güneş” isminide beğendik. Fakat “ş” harfi “sh” diye geçtiği için isim denklikte problemler cikabiliyor. AB ülkeleri ehliyet vs alırken isim denklik belgesi vs. istiyor. Bazen mahkeme acilabiliyor. Bu sebeple “Melisa” ismi ulkemizde de kabul gördüğü için bana mantıklı geldi. Ama biraz klasik bir isim. Sizin düşünceleriniz nedir? “Eliz” isminide beğeniyorum. Fakat “Elis” ile karışır diye düşündüm. Sizin başka bir öneriniz var mı 🌸