Sudesahin_23 Merhabalar adetim 3. Gün geçti fakat test yaptım sonuç negatif çıktı geç döllenme olabilir mi geç döllenme olunca ne kadar süre sonra pozitif oluyor
Sudesahin_23 Tysem29 ben hiç pozitif görmedim kaç kere yaptıysam negatif ama geç dollenme de böyle olabiliyor mu
Yaprakunallar Kızlar merhaba adetime 4 gün var bende test yaptım negatif tüm umutlarım tükendi gölge bile yok 😔😔😔
Tysem29 @Sudesahin_23 Adet oldum hemde baya pıhtılı bir şekilde belki de kimyasal geçirdim bilmiyorum bu ay da olmadı