orkidemm_ Hanımlar ben bazı doktorlardan dinledim bazı makaleler okudum da her ay sırayla mı yani sağlı sollu mu yumurtluyoruz ? Yoksa diğer türlü de bir kaç ay sürekli bir taraftan da yumurtluyor olabilir miyiz ? bu konu da bilgisi olan var mı ?
Ebrugunesss Bende bunu merak edip araştırmıştım ve genelde bir ay birinden diğer ay birinden yumurtlama oluyormuş ama farklı olma ihtimali de var tabi
orkidemm_ Ebrugunesss evet bazı doktorlar kesin olarak sağlı sollu olduğunu söylüyor ama kesin olarak bilgi yok herhal de 🙂