Kızlar bu ay hamilelik şüphem vardı gecikme olmuştu bi kaç gün sonra tek seferlik peçeteye silecek kadar kanama oldu dedim herhalde hamileyim bi kaç gün yine geçti şimdide adet olmuş gibi kanama öncesinde bi karın ağrısı şimdi devamı gelecek mi gelmeyecek mi merak ediyorum yerleşme kanaması olsa ikinci kez yine olur muydu korktum da açıkçası 😞