YesimAykut Turkbrc benim bebeğim de önden gidiyor açıkcası bende bilmiyorum ama doktor olmaz demişti 38 gibi olur demişti
12betul Turkbrc benim de 1 hafta önden gidiyor özellikle karın çevresi . 2 haftadan sonrası için gebelik şekerinden şüpheleniyorlar . Yada anne baba iri ise de olabiliyor . Şeker yüklemesi yaptırdıysanız sıkıntı olmaz canım