Lütfen başından böyle bir durum geçen birisi yorum yapabilir mi ne düşüneceğimi bilemedim? 6 haftalık gebeyim dün kanamam oldu devamında peçeteye gelen lekelenmeler şeklinde devam etti doktora gittim kesen aşağı düşmüş büyük ihtimalle düşük yapıyorsun dedi serum ve sabah akşam progestana başlattı şuan kahverengiye döndü böyle bir durum yaşayan var mı aramızda ??