Mavikizkaracocuk Bugün Randevum vardı hem karından hem alttan muayene yapıldı şuan adete göre 6+2 doktorum keseyi begendi yolksac var bebekte var dedi ama kalp atışı göremedi haftaya gel geç döllenme olabilir dedi ben yinede endiselendim
newmommmyy2 Mavikizkaracocuk kötü düşünmeyin 7. 8. Haftada duyanlar var içinizi rahat tutun 😍😍 hayırlı olsun
gezentianne Mavikizkaracocuk Ben adete göre 7+2 de gittiğimde ultrasonda bebek 6+1 çıktı kalp atısı duyuldu 8 gün geç döllenmeymiş. Artık ultrasona göre devam edicez son adeti unut dedi. İlk gebeliğimde de 6 gün geç döllenmeydi
bebegimibekliyorum__ Mavikizkaracocuk tabiki olabilir 6. Haftada kalp atışını az kişi duyar 7,8 haftada duyarsın inşallah bende haftaya duyacağım Allahın izniyle şu an 6+3 üz 🐣