Aden17 ilk bebeğinde annem demişti üşüyünce olurmuş beşikten alırken hava iyide olsa sırtı terli olabilir ince penye bi battaniyeyle al emzirme ye de başkasınada o şekil almasını söyle kuşun kanat çırpışından alır bunlar yeşilde hafif üşümüştür derdi hep