ZeynepDemir Doktorum bana ikilitestten sonra sana üçlü dörtlü test yapmayacağım dedi çok şükür sıkıntı yok dedi diğer testleri yaptırmama gerek yoktur demekki dimi?
Drngrkm ZeynepDemir bana da yapmadı 2’li risk sinirinin cok altinda cikti. 10.000/1 cıkti sonucum. O yuzden diger testlere gerek duymadi sadece detayliya giricem
pamuksekerinannesi ZeynepDemir Gözün aydın cnm.. Aynen risk varsa istiyorlar.. Bundan sonra artık sadece detaylı ultrasona giriceksin🤗
EsinFatihDogan ZeynepDemir Benim de ikili testte çok şükür bişey çıkmadığı için üçlü dörtlü istemedi. 21.hafta da detaylı ultrasona gireceğim organlara bakılacak.
Babyboymom ZeynepDemir BEn yaptırıcam bi zararı yok 3. Test farklıymış spina bfida için bakılıyormuş. 2. Temiz çıktı çok şükür . Teknolojinin nimetlerinden faydalanmak gerek devlette yaptırıyorum nasılsa ücretsiz.