ranaozkn9416 Pazartesi günü bursa jimer hastanesinde planlı sezeryan doğumum var. Bu hastanede doğum yapıp memnun kalan var mı ?
HuzurDenizim Konunuzu takipteyim hayırlı doğumlar dilerim size Allah yanınızda olsun 🤲🏻🤍 bende doktorumla jimer için anlasacagim yüksek ihtimal , tecrübelerinizi detaylı paylaşırsanız çok sevinirim
ykaya18 Bende Jimere gidiyorum doktorum Fatma Nuray, doğuma daha muhtemelen 10 haftam var. Konuyu takipte kalayım. Sizleri de Allah kurtarsın umarım zorlanmadan güzel güzel geçer 🙏🙏
kuzeymom__ ranaozkn9416 Vajinal bekliyoruz salı gününe kadar sancım ve açılmam var eğer gelmezse sezeryan olucam 🥲 Karşılaşırız umarım 🤭 Ferhan Sönmez benim doktorum da