myavocado Mom_88 çok güzel bir isim, ablası ile de uyumlu olur 🤗 tuğsem ismi de çok güzelmiş, ben ilk kez duydum anlamı ne acaba
Patito__ Mom_88 bn eskiden kizim olsa adini tuana koyardim diye tutturmustum gzl isim ama suan bana biraz söylemesi tuaf kacior sanrm yas aldikca fikirler degisio 😅 Ama tugsem koyduysanz tuana cok normal 😅