ayssss1 6 haftalık gebeyim dün kanamam oldu doktor sabah akşam Progestan fitil verdi ve emziriyorum bir zararı olur mu
Anneolmak__ ayssss1 kanama varken emzirilmez ki. Progestanla.alakali.degil. benim yengemin de kanaması vardı Dr emzirmesine izin vermedi. Göğüsler rahim.ile bağlantılıymis
ayssss1 A_nuur19 yani şöyle dün kanamam oldu adet gibi bi aktı durdu leke geldi sonra bir daha aklı öyle leke gelmeye devam etti yani sildikçe geldi serum aldım Progestana başladım kese aşağı düşmüş dedi doktorum ama şuan kahverengiye döndü
ayssss1 Anneolmak__ doktorum ondan yana birşey söylemedi emzirebilirim niye emzirmiyim ki adetliyken de emziriliyor ben sadece bir zararı olur mu diye endişendim doktor sütün tadı değişir acılaşır dedi sadece ama yinede endişelendim